Blasco dimiteix, per fi, com a Diputat en les Corts

L'exconseller del PP anuncia recurs davant el Tribunal Suprem per la sentència que el condemna a 8 anys de presó
28 maig 2014 01:00h

Europa Press / RedactaVeu / València.
 
L'exconseller i exportaveu del PP en les Corts i actualment diputat No Adscrit, Rafael Blasco, ha decidit presentar "de manera immediata" la seua dimissió com a parlamentari en les Corts Valencianes, després de conèixer la sentència del Tribunal Superior de Justícia valencià (TSJ) pel 'cas Blasco', que el condemna a huit anys de presó i 20 anys d'inhabilitació absoluta per a ocupació o càrrec públic per malversar amb ajudes destinades a projectes de cooperació a Nicaragua.
 
Segons han informat fonts pròximes a Blasco, l'exconseller considera que la decisió del tribunal és "profundament injusta" i per açò, de comú acord amb la seua defensa han decidit presentar un recurs davant el Tribunal Suprem. El Suprem pot confirmar i fer ferma la sentència en un termini aproximat de sis mesos.
 
D'aquesta manera, ha expressat la seua confiança en què "a la fi, es demostre la seua innocència" de la qual està "absolutament convençut". 
 
next