El PPCV critica que la "descoordinació" entre Oltra i Bravo "perjudica les víctimes de violència de gènere"

La portaveu d'Igualtat, Blanca Garrigues, considera que les polítiques socials del Botànic "s'han reduït" per les bronques entre els socis
8 setembre 2018 01:00h
A petició de la Conselleria de Justícia, el govern autonòmic i la Facultat de Dret de la UV estan "ultimant un conveni de col·laboració per a formació dels jutges en temes de gènere, igualtat i violència de gènere".

La portaveu d'Igualtat del Grup Parlamentari Popular a les Corts, Blanca Garrigues, ha assenyalat que "la duplicitat i descoordinació perjudica les víctimes de violència de gènere". Així ho ha expressat en un comunicat després de conéixer que Justícia engegarà una comissaria especialitzada en violència de gènere a la Ciutat de la Justícia al marge de l'oficina que planteja Igualtat, annexa al Centre Dona 24 Hores i "en contra de l'opinió de les mateixes víctimes".

"Oltra i Bravo saben que els recursos són limitats i que estan duplicant competències solament per no cedir. En lloc de destinar els recursos a ajudar les víctimes estem pagant amb diners públics els capritxos de la conselleres", ha denunciat Garrigues.

Garrigues considera que les polítiques socials del Botànic "s'han reduït a una brega pública entre dues conselleres entre les quals ha hagut d'intervenir Puig i arribar a un pacte que perjudica les víctimes. Oltra està més preocupada d'eixir en la foto i que Bravo no isca als titulars que per a resoldre problemes".

next