Llibertat condicional per a Carlos Fabra

L'expresident de la Diputació de Castelló ha complit tres quartes parts de la condemna per frau fiscal
/ València
28 abril 2017 01:00h
L\'expresident de la Diputació de Castelló, Carlos Fabra arribant a l\'Audiència de Castelló

El jutge de vigilància penitenciària número 1 de Madrid ha acordat la llibertat condicional de l'expresident de la Diputació de Castelló, Carlos Fabra. El també expresident de PP de la demarcació ha complit ja tres quartes parts de la condemna de quatre anys de presó pel 'cas Narajax', segons han informat fonts jurídiques.

L'Audiència de Castelló va considerar provat que l'exmandatari va defraudar a Hisenda quasi 700.000 euros entre 1999 i 2003, motiu pel qual el va condemnar per quatre fraus fiscals. El tribunal va assenyalar que no hi havia cap explicació lògica pequè ingressara, en aquells anys, quasi dos milions d'euros en els seus comptes sense declarar-los.

Fabra compleix la pena des de l'1 de desembre del 2014, després que el govern espanyol li denegara la petició d'indult que havia sol·licitat.

 

next