Torna el FESTIART a Pedreguer

17 febrer 2014 01:00h
Torna el FESTIART a Pedreguer, l’art omple el poble durant un mes i mig
 
Pintura, teatre, cinema, exposicions... un munt d’activitats per a totes les edats
 
Com ja va siguent habitual per aquestes dates, entre hivern i primavera (enguany entre el 26 de febrer i el 12 d'abril), un complet programa, que abraça pintura, conta contes, dansa, música, cinema i teatre, inunda Pedreguer, amb el nom de FESTIART. Des de la Regidoria de Cultura, i en col·laboració amb diferentes associacions, ja fa uns anys que veïns i visitants poden gaudir de diferents vessants artístiques.
 
Coordinats per Cultura, associacions com la MACMA, Els Traginers, Toca-la Sam, Terato Teatre, Cine-Club Pessic, l'Oracle de l'Est, el pub Quatre EStacions, l'ETC, l'instant ticket del Sabadell o CANFALI, permeten aquest intens mes llarg d'activitats.
 
Obre el programa una exposició de pintura, Piedra Libre, de Paola R. Bavaro. Serà el 26 de febrer. Seguiran un munt d'activitats culturals i artístiques: contacontes als Porxes (el 5 de març), amb l'Oracle de l'Est, dansa (el 8 de març), com a novetat d'enguany, amb Nanny Alves i Vicent Erades al pìano; un concert d'intercanvi de dolçainers i tabaleters el 15 de març (Traginers de Pedreguer i Pere Bigot de Benissa). Seguiran dos concerts: el 18 de març Arthur Caravan i el 22 del mateix mes Rebeca Mut, amb Àlex Velàzquez al piano. El torn del cinema serà el 23 i 30 de març, que posarà la nota original i novedosa també, ja que seran sessions matinals, amb servei de barra inclosa i esmorçar, amb concert acústic inclòs. Entre sessió de cinema i sessió de cinema, altre concert de rock, el 28 de març. I l'endemà, 29 de març, celebració del dia mundial del teatre, a càrrec de l'ETC. Ja en abril, el dia 5, més rock, aquest vespertí al carrer de Sant Rock. La festa de l'art acabarà el 12 d'abril, amb més teatre, de Terato Teatre, sobre textos de Pere Calders.
 
Un programa interessant i complet que, des de la Regidoria de Cultura, esperen continuar durant molts anys, no sols, com diu el  Regidor delegat, Sergi Ferrús, "perquè aquest ajuntament sempre ha tingut clar que el suport a la cultura és indispensable per tenir una ciutadania i un poble realment lliure, sinó també perquè el teixit cultural de Pedreguer és inestimable, i amb la col·laboració mútua entre aquest i l'Ajuntament, tenim garantida aquesta oferta durant molts anys".

Ajuntament de Pedreguer
                   
next