La Comissió de Seguiment i Control del Contracte Programa d'À Punt es reunirà cada dos mesos

L'òrgan, que ha mantingut la primera reunió de la legislatura, també acorda remetre un informe anual a les Corts
23 octubre 2019 17:10h
La reunió s'ha celebrat aquest dimecres a les instal·lacions d'À Punt Mèdia a Burjassot. / DLV

VALÈNCIA. La Comissió Mixta de Seguiment i Control del Contracte Programa de la Corporació Valenciana de Mitjans de Comunicació (CVMC) ha celebrat la seua primera reunió de la legislatura, durant la qual s'ha lliurat l'informe del compliment dels objectius marcats en el contracte programa i s'han establit les bases per al funcionament regular d'aquest òrgan, que es reunirà cada dos mesos, segons marca la normativa.

En la reunió, que s'ha celebrat a les instal·lacions d'À Punt Mèdia a Burjassot, també s'ha acordat preparar i remetre un informe anual a la Comissió de les Corts de Radiotelevisió Valenciana i de l'Espai Audiovisual, a la qual correspon realitzar el control de les actuacions de la CVMC i de la Societat Anònima de Mitjans de Comunicació de la Comunitat Valenciana (SAMC).

La Comissió Mixta de Seguiment i Control del Contracte Programa de la radiotelevisió pública valenciana es compon de quatre representants del Consell i de quatre més de la CVMC. Per part del Consell, han assistit a la reunió la secretària autonòmica de Comunicació, Blanca Marín, qui exerceix la Presidència de la Comissió; el secretari autonòmic d'Hisenda, Francesc Gamero, qui exerceix la Secretaria; la secretària autonòmica de Cultura i Esport, Raquel Tamarit, i el subdirector general de Relacions Informatives i Promoció Institucional, José Moreno. Els representants de la CVMC són el seu president, Enrique Soriano, la directora general, Empar Marco, i els membres del Consell Rector Raquel Piqueras i Rafael Xambó.

next